Digitale verwerking uitgaande facturen

Sinds 5 november ‘24 is het lokaal bestuur gestart met de digitale verwerking van uitgaande facturen.

Wat houdt dit in voor jou?

Wanneer je eBox geactiveerd is, zal je alle facturen vanuit het lokaal bestuur automatisch via dit platform ontvangen.

Als je dit niet wenst, dien je ons hiervan op de hoogte te stellen.

  • Je kan ervoor kiezen om je facturen per e-mail te ontvangen. We ontvangen dan graag het e-mailadres waarnaar we de facturen mogen verzenden.
  • Heb je geen e-mailadres? Dan kan je nog een papieren factuur ontvangen.

Wanneer je eBox niet geactiveerd is, blijf je de facturen op papier ontvangen. Heb je een e-mailadres en wil je de facturen graag digitaal ontvangen, dan mag je ons je e-mailadres bezorgen.

Bijkomende inlichtingen kan u bekomen 057/49.09.18 of financien@lp.be

Gepubliceerd opvrijdag 22 nov 2024 om 16:20